VARAŽDIN JAVNA NABAVA REDOVITO USAVRŠAVANJE
„Pregleda i ocjene ponuda – postupanje s ponudama od otvaranja ponuda do zaključenja ugovora kroz najnoviju praksu DKOM i VUS „
Pozivamo Vas na redovito usavršavanje u javnoj nabavi koje organiziramo u VARAŽDINU dana 18. RUJAN 2025. s početkom u 9 sati u , u HOTELU VARAŽDIN, Trg kralja Petra Svačića 1
Predavač
Vjekoslav Bagarić, Pomoćnik pročelnika za javnu nabavu grada Osijeka, više od 20 godina iskustva u javnoj nabavi kako kao predavač tako i svakodnevno u velikom broju raznih postupaka javne nabave
Kotizacija:
210,00 eura + PDV25% = 262,50 eura
svaki slijedeći polaznik iz iste tvrtke/institucije popust 15 eura
195,00 eura + PDV 25% = 243,75 eura
Dodatni popust 5% za 3 i više polaznika iz iste tvrtke
Broj mjesta ograničen, mjesta se popunjavaju redoslijedom uplata.
U cijeni uključen ručak, coffee break, poklon svakom polazniku, materijali sa seminara u elektroničkom obliku, savjeti tijekom predavanja
Predavanje je namijenjeno javnim i sektorskim naručiteljima, specijalistima javne nabave, gospodarskim subjektima, službenicima u javnoj nabavi, svima koji donose odluke o provođenju javne nabave, te svima ostalima koji žele znati više o sustavu javne nabave i na bilo koji način dolaze u doticaj sa javnom nabavom.
Prijave
Prijaviti se možete putem ON LINE prijavnice, ili preuzeti prijavnicu i popunjenu poslati na e-mail, ili zatražite prijavnicu e-mailom.
Prijave moguće do popune mjesta ili zaključno sa 12. RUJAN 2025. godine.
Prijavnica važi kao narudžbenica, popunjenom i poslanom prijavnicom prihvaćate opće uvjete sudjelovanja. Tajnost Vaših podataka je zagarantirana.
Ukoliko niste u mogućnosti iz nekog razloga poslati ON LINE prijavnicu istu možete preuzeti u objavi ili ju zatražite e- mailom. Kontakt e-mail : luretijdoo@gmail.com ili info@lureti.hr
Mobitel : 091 3500 655 Kontakt osoba Tihomir Reiter
Poziv
Prijavnica u PDF-u
Program seminara i satnica