• Naslovnica
  • Kalendar seminara
  • O nama
  • Javna nabava
    • Ovlaštenja
    • Specijalistički programi
    • Kalendar seminara
    • Zakonski propisi
    • Korisne informacije
    • Korisni linkovi
    • Predavači
  • Ostale edukacije
    • Digitalni marketing
    • Komunikacijske vještine
    • EU fondovi
    • Kontroling
    • Predavači
  • BLOG
  • Kontakt
Imate li pitanje ?
+385 (0) 91 3500 655
luretijdoo@gmail.com
info@lureti.hr
LuretiLureti
  • Naslovnica
  • Kalendar seminara
  • O nama
  • Javna nabava
    • Ovlaštenja
    • Specijalistički programi
    • Kalendar seminara
    • Zakonski propisi
    • Korisne informacije
    • Korisni linkovi
    • Predavači
  • Ostale edukacije
    • Digitalni marketing
    • Komunikacijske vještine
    • EU fondovi
    • Kontroling
    • Predavači
  • BLOG
  • Kontakt

Seminari - Edukacije

  • Početna
  • Seminari - Edukacije
  • SPLIT 04. i 05. Ožujak 2020 – Javna nabava radova – praktična radionica s vježbom

SPLIT 04. i 05. Ožujak 2020 – Javna nabava radova – praktična radionica s vježbom

Split-Lureti-Javna-nabava-semira-radionica-1.jpg

SPLIT Praktična radionica s vježbom 

U trajanju od 12 sati, prvi dan 8 sati drugi dan 4 sata, priznato 12 bodova

„Javna nabava radova – praktična radionica s vježbom“

 Poštovani pozivamo Vas na ovo redovito usavršavanje u javnoj nabavi, koje organiziramo u dva dana 04. i 05. Ožujka 2020. godine u SPLITU sa početkom u 9 sati, Hotel MONDO (bivša Dalmina), Kopilica 5 Split, PARKING osiguran za polaznike ispred Hotela.

Novi pristup radu na redovitom usavršavanju u javnoj nabavi:

U ovih 5 godina održavanja redovitih usavršavanja u javnoj nabavi prije svega slušali smo želje i potrebe polaznika i na temelju toga napravili novi koncept radionica.

Ova praktična radionica je drugačija od ostalih klasičnih predavanja, te smo ovakve radionice održali u nekoliko gradova u Hrvatskoj i povratna informacija od polaznika je više nego odlična jer su izrazili želju da ponovno održimo upravo ovakve radionice, jer na njima dobiju više znanja, koja  na puno lakši način usvajaju te ih kasnije daleko lakše primjenjuju u svom radu, što i je cilj edukacija.

Više o praktičnoj radionici s vježbom i njen koncept:

Cijela radionica je praktični rad, u trajanju od 12 sati, (prvi dan 8 sati, drugi dan 4 sata) na kojoj polaznici rade na konkretnim primjerima iz prakse, od početka do kraja postupka javne nabave te na ovaj način prolaze sve faze te na taj način daleko lakše i bolje savladavaju svu problematiku i usvajaju znanja koja trebaju primijeniti u praksi na svojim radnim mjestima.

Ovaj način rada u trajanju od jednog i pola dana od predavača traži dodatni angažman u pripremi kao i dodatni angažman organizatora oko pripreme svih materijala za rad na radionici, ipak smo uspjeli održati cijenu gotovo istu kao i na ostalim seminarima u trajanju od dva dana.

 Isto tako dajemo i određene popuste na ranu prijavu kao i za više polaznika iz iste tvrtke te Vas pozivamo da iste iskoristite.

 Predavačica: Katarina Depope Radman, vrsna stručnjakinja i jedna od ponajboljih predavačica u području javne nabave, ovlaštena trenerica u sustavu javne nabave, akreditirana provoditeljica projekta u dijelu pripreme, provedbe i ostvarenja postupka javne nabave.

 PROGRAM:

Izrada dokumentacije o nabavi- najčešće pogreške u praksi

  • Pojam ”isti ili slični”- kako primijeniti?
  • Stručnjaci kao uvjet tehničke i stručne sposobnosti i kriterija za odabir ponude
  • Norme, certifikati, ocjene sukladnosti- kako ih odrediti?

Vježba- dokumentacija o nabavi

  • Izrada dokumentacije o nabavi- rad u grupama
  • vježba,
  • predavanje,

primjeri, pitanja i odgovori

Utjecaj dokumentacije o nabavi na izvršenje ugovora

  • savjeti i preporuke
  • svrha i tumačenje primjene sukladno praksi DKOM-a i VUS-a

Pregled i ocjena ponuda- najčešće pogreške u praksi (prvi dio)

  • Utvrđivanje osnova za isključenje kod stranaca
  • Što je pregovaranje?
  • Primjena članka 263. ZJN 2016
  • predavanje,

primjeri, pitanja i odgovori

Pregled i ocjena ponuda- najčešće pogreške u praksi (drugi dio)

  • svrha i tumačenje primjene sukladno praksi DKOM-a i VUS-a

Prezentiranje rezultata vježbe sa osvrtom na izradu Dokumentacije o nabavi i Zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda kroz praksu VUS-a

  • predavanje,

primjeri, pitanja i odgovor

Primjeri dobre prakse u svezi sa izradom ugovora o javnoj nabavi radova

  • savjeti i mogućnosti
  • preporuke u svezi sa izvršenjem ugovora o javnim radovima
  • osvrt na nabavu usluga u svezi s radovima

Vježba- Izrada ugovora o javnoj nabavi- rad u  grupama

  • vježba,
  • predavanje,

primjeri, pitanja i odgovori

Prezentiranje rezultata vježbe

 KOTIZACIJA

1.800,00 kn + PDV 25% = 2.250,00 kn, 

svaki slijedeći polaznik iz iste tvrtke/institucije popust 100,00 kn

1.700,00 kn + PDV 25% = 2.125,00 kn

Na ranu prijavu do 18. Veljače 2020. odobravamo dodatni popust od 5% uz sve ostale popuste

Broj mjesta ograničen jer se radi u grupama, mjesta se popunjavaju redoslijedom prijava i uplata.

Dodatni popust za 4 i više polaznika iz iste tvrtke / institucije, zvati za ponudu.

 U cijeni uključen ručak, coffee break, poklon svakom polazniku, i materijali sa seminara u elektroničkom obliku kao i svi pisani materijali koje polaznici koriste na radionici.

 Predavanje je namijenjeno javnim i sektorskim naručiteljima, specijalistima javne nabave, gospodarskim subjektima, službenicima u javnoj nabavi, svima koji donose odluke o provođenju javne nabave, te svima ostalima koji žele znati više o sustavu javne nabave i na bilo koji način dolaze u doticaj sa javnom nabavom.

Prijaviti se možete putem ON LINE prijavnice, ili preuzeti prijavnicu i popunjenu poslati na e-mail, ili zatražite prijavnicu e-mailom.

Prijave moguće do popune mjesta ili zaključno sa 28. Veljače 2020 godine.

Prijavnica važi kao narudžbenica, popunjenom i poslanom prijavnicom prihvaćate opće uvjete sudjelovanja. Tajnost Vaših podataka je zagarantirana.

Ukoliko niste u mogućnosti iz nekog razloga poslati ON LINE prijavnicu istu možete preuzeti u objavi ili ju zatražite e- mailom. Kontakt e-mail : luretijdoo@gmail.com   ili  info@lureti.hr

Mobitel : 091 3500 655  Kontakt osoba Tihomir Reiter

Poziv

Preuzimanje

Prijavnica

Preuzimanje

Program radionice 1. dan

Preuzimanje [86.01 KB]

Program radionice 2. dan

Preuzimanje [74.13 KB]

Početak

09:00

4. ožujka 2020.

Kraj

13:00

5. ožujka 2020.

Adresa

Split, Hotel MONDO, Kopilica 5, 21000 Split

Predavači

KATARINA DEPOPE RADMAN
Katarina Depope Radman

  • Share:
Prijavnica

Lureti d.o.o.

Lureti d.o.o.

+385 (0) 91 3500655

luretijdoo@gmail.com

info@lureti.hr

Pravne informacije

Osnivački akt : Odlukom osnivača od 17.10.2018.g. usvojena je Izjava o osnivanju d.o.o. koja u cijelosti zamjenjuje Izjavu o osnivanju j.d.o.o. od 15.04.2014. g.

Promjene temeljnog kapitala: Odlukom osnivača od 17.10. 2018. godine povećava se temeljni kapital sa iznosa od 10,00 kuna, za iznos od 19.990,00 kuna, na iznos od 20.000,00 kuna, gotovinskom uplatom u novcu

Trgovački sud u Osijeku, MBS : 030146615, Tt-18 / 6292-3

OIB : 74111443692

MB : 4219287

IBAN : HR 0323600001102677886  ZABA

  • Politika o postupanju s kolačićima (cookies)
  • Politika o zaštiti privatnosti

Copyright ©2014 - 2021 Lureti d.o.o. All Rights Reserved. | Design & Hosting by CMR-Hosting .

Želite biti član našeg tima ?

Ukoliko ste zainteresirani, obratite nam se.

Kontaktirajte nas
Ova web stranica koristi kolačiće (engl. Cookies) radi pružanja boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Postavke kolačića možete kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više informacija
Ukoliko se slažete sa spremanjem kolačića na vaše računalo odaberite "Prihvati"
Prihvati
Pročitaj više