SEMINAR JAVNA NABAVA KARLOVAC
„Provedba postupka javne nabave- tumačenja i praksa DKOM-a i VUS-a „
Poziv na redovito usavršavanje u Javnoj nabavi, priznato 8 bodova
Koje organiziramo 23. VELJAČE 2024. godine u KARLOVCU, u konferencijskoj dvorani restorana KRISTAL, Ulica Matka Laginje 1, 47 000 Karlovac, s početkom u 9 sati
PREDAVAČICA:
Katarina Depope Radman, vrsna stručnjakinja i jedna od ponajboljih predavačica u području javne nabave, ovlaštena trenerica u sustavu javne nabave, akreditirana provoditeljica projekta u dijelu pripreme, provedbe i ostvarenja postupka javne nabave.
KOTIZACIJA
Dodatni popust 5% za 3 i više polaznika iz iste tvrtke / institucije
185,00 eura + PDV 25% = 231,25 eura
svaki slijedeći polaznik iz iste tvrtke/institucije popust 15 eura
170,00 eura + PDV 25% = 212,50 eura
U cijeni uključen ručak, coffee break, poklon svakom polazniku, i materijali sa seminara u elektroničkom obliku.
Broj mjesta ograničen, mjesta se popunjavaju redoslijedom uplata
Predavanje je namijenjeno javnim i sektorskim naručiteljima, specijalistima javne nabave, gospodarskim subjektima, službenicima u javnoj nabavi, svima koji donose odluke o provođenju javne nabave, te svima ostalima koji žele znati više o sustavu javne nabave i na bilo koji način dolaze u doticaj sa javnom nabavom.
Prijave
Prijaviti se možete putem ON LINE prijavnice, ili preuzeti prijavnicu i popunjenu poslati na e-mail, ili zatražite prijavnicu e-mailom.
Prijave moguće do popune mjesta ili zaključno sa 16. VELJAČE 2024. godine.
Prijavnica važi kao narudžbenica, popunjenom i poslanom prijavnicom prihvaćate opće uvjete sudjelovanja. Tajnost Vaših podataka je zagarantirana.
Ukoliko niste u mogućnosti iz nekog razloga poslati ON LINE prijavnicu istu možete preuzeti u objavi ili ju zatražite e- mailom. Kontakt e-mail : luretijdoo@gmail.com ili info@lureti.hr
Mobitel : 091 3500 655 Kontakt osoba Tihomir Reiter
Poziv
Prijavnica u pdf-u
Program seminara i satnica