KONFERENCIJA JAVNA NABAVA Biograd na Moru Hotel ILIRIJA
KONFERENCIJA JAVNA NABAVA AKTUALNOSTI U PODRUČJU JAVNE NABAVE
Pozivamo Vas na 9. po redu dvodnevnu konferenciju koju održavamo dana 27. i 28. OŽUJKA 2025 godine u Hotelu ILIRIJA Biograd na Moru
Konferencija se sastoji od dva dijela, predavanja (priznato 12 bodova za polaznike koji posjeduju certifikat javne nabave, te bogatog sadržaja izvan službenog dijela, raspored svih događanja u nastavku.
Napomena u cijeni kotizacije kao i svaki puta do sada su svi troškovi tako da kad usporedimo ostale ovakve događaje smo najpovoljniji ( svi ručkovi, večere, open bar uz svaki obrok s posebnim open barom uz zajedničku večeru za vrijeme cijelog trajanja. Izlet jahtom NADA u trajanju od cca 2 i pola sata s pićem dobrodošlice. Svi koji dolaze dan ranije 26.03. započinju s večerom koja je također u cijeni s open barom.
Samo smještaj rezervirate i plaćate direktno hotelu za ovo priliku s hotelom su dogovorene niže cijene smještaja za sudionike konferencije (detalji o smještaju na kraju objave)
CILJ je razmijeniti iskustva s ostalim sudionicima kako bi bili još učinkovitiji u provedbi svojih postupaka javne nabave, te nastavili suradnju s istima.
Registracija sudionika i preuzimanje materijala 8:00 – 8:30 sati
Prvi dan predavanje od 8:30 do 15:45 sati
Drugi dan od 9:00 do 12:30 sati.
Predavači i teme predavanja
PRVI DAN 8 SATI
8:30 – 10:00 „ Utjecaj zakonodavnih izmjena u području gradnje na javnu nabavu Radova i povezanih usluga“
PREDAVAČ: Zlatko Hosu: pročelnik za javnu nabavu u Osječko-baranjskoj županiji, dugogodišnje iskustvo u javnoj nabavi, trener u sustavu
10:00 – 10:15 Coffee break
10:15 – 11:45 „ Zelena javna nabava kao obveza i/ili dobrovoljni alat Naručitelja
PREDAVAČ: Katarina Depope Radman: vrsna stručnjakinja u javnoj nabavi s dugogodišnjim iskustvom u Javnoj nabavi, trenerica i konzultantica više od 15 godina.
11:45 – 12:30 RUČAK
12:30 – 15:30 „ Sinergija u javnoj nabavi: učinkoviti timovi“
PREDAVAČ: prof. dr. sc. Ljerka König Sedlan, profesorice na ekonomskom fakultetu u Osijeku, na Katedri za menadžment, organizaciju i poduzetništvo, a predaje kolegije Vještine javnog nastupa i Poslovno pregovaranje, Glavna područja istraživanja su joj poslovna komunikacija, razvijanje poduzetničkog ponašanja, metodologija poduzetničkog obrazovanja, vještine poslovnog pregovaranja, govorničke vještine i odnosi s javnošću
DRUGI DAN 4 SATA
9:00 – 10:30 „ Oslanjanje na sposobnost drugog gospodarskog subjekta- primjeri i tumačenja iz perspektive ex post provjere”
PREDAVAČ: Ena Knežević ( SAFU)
10:30 – 11:00 Coffee break
11:00 – 12:30 „Javna nabava inovativnih rješenja“
PREDAVAČ: Katarina Depope Radman: vrsna stručnjakinja u javnoj nabavi s dugogodišnjim iskustvom u Javnoj nabavi, trenerica i konzultantica više od 15 godina.
Nakon predavanja:
Nakon prvog dana predavanja izlet jahtom NADA po Zadarskom akvatoriju uz piće dobrodošlice na brodu. Po povratku kraći odmor i zajednička večera. U cijeni u oba dana svi ručkovi, večere i coffee brekovi kao i sve piće uz sve obroke, izlet brodom i dr.
Nagradna igra s vrijednim nagradama, više puta 2 noćenja za 2 osobe u nekoliko hotela u Hrvatskoj
Tijekom boravka svi sudionici mogu besplatno koristiti unutarnji grijani bazen i wellness centar ,kao i sve ostale zabavne sadržaje
Drugi dan nakon predavanja u 12:30 sati zajednički ručak te nakon ručka odlazak gostiju s konferencije.
KOTIZCIJA I PRIJAVE
Dodatni popust 5 % za 3-5 osoba, za više od 5 osoba popust 10% za uplate do 12.03.2025.
460,00 eura + PDV 25% = 575,00 eura
TRENUTNO JOŠ IMA MJESTA TE PRIJAVE PRIMAMO PO OVIM UVJETIMA ZAKLJUČNO S 14.03.2025.
PRIJAVA I UPLATA NAKON 14.03.2025. je moguća samo ako ima mjesta kako na konferenciji tako i u hotelu. Tada je cijena nešto viša u odnosu na gore navedenu i iznosi
490,00 eura + PDV 25% = 612,50 eura
U Cijeni kotizacije svi navedeni sadržaji kako u službenom dijelu tako i izvan njega te sve piće uz ručkove i večere. Izlet jahtom NADA s pićem dobrodošlice, zajednička večera. Svi koji dolaze 26.03.2025. započinju boravak s večerom koja je također u cijeni. Kao što je objašnjeno na početku objave.
Broj mjesta ograničen, mjesta se popunjavaju redosliijedom uplata
Cijena smještaja
Nova pravila u hotelu, smještaj se plaća na bazi sobe bez obzira da li jedna osoba ili dvije u sobi po posebno dogovorenoj nižoj cijeni za ovu konferenciju i iznosi 105,00 eura, tako da za dvije osobe u sobi je cijena stvarno popularna (52,50 po osobi)
Doplata 20,00 eura za morsku stranu po sobi
Smještaj se plaća posebno i njega rezervirate direktno s hotelom ILIRIJA
LINK ZA DIREKTNU REZERVACIJU s kojim ćete dobiti niže dogovorene cijene
Kontakt u hotelu za smještaj
TEL:+385 (0)23 383 556
Svi sudionici će dobiti prigodne poklone u skladu s podnebljem u kojem se održava konferencija. Kao i do sada učini ćemo sve kako bi Vaš boravak i sudjelovanje na 9. po redu konferenciji bili uspješni, korisni i u skladu s vašim očekivanjima.
Svi sudionici konferencije ostvaruju u tijeku 2025. godine 10 % popusta na sva redovita usavršavanja organizaciji tvrtke LURETI d.o.o.
KONTAKT ORGANIZATORA
Tihomir Reiter – 091 3500 655
e-mail : luretijdoo@gmail.com
Sudionici sami biraju kada dolaze, smještaj dvije noći ili jedna noć, Moguć dolazak dan ranije, ili na dan predavanja.
SPONZORI I PARTNERI KONFERENCIJE
Poziv
Prijavnica u pdf-u
Program konferencije predavanje