KONFERENCIJA JAVNA NABAVA I EU PROJEKTI
Pozivamo Vas na 6. po redu dvodnevnu konferenciju koju za Vas organiziramo dana 19. i 20. listopad 2023 godine u Biogradu na moru, Hotel Ilirija, Ul. Tina Ujevića 7
Konferencija se sastoji od dva dijela, predavanja (priznato 12 bodova za polaznike koji posjeduju certifikat javne nabave, te bogatog sadržaja izvan službenog dijela, raspored svih događanja u nastavku, razmijenite iskustva s ostalim polaznicim kako bi bili još učinkovitiji u provedbi svojih postupaka javne nabave.
Prvi dan predavanje od 8:30 do 15:30 sati
Drugi dan od 9:00 do 12:30 sati.
Predavači:
Katarina Depope Radman: vrsna stručnjakinja u javnoj nabavi s dugogodišnjim iskustvom u Javnoj nabavi
Anđelko Rukelj: donedavni zamjenik predsjednice DKOM-a
Zlatko Hosu: pročelnik za javnu nabavu u Osječko-baranjskoj županiji
Gosti predavači
Sanja Bošnjak: državna tajnica u Ministarstvu graditeljstva, prostornog uređenja i državne imovine
Nataša Tramišak: saborska zatupnica, bivša ministrica Ministarstva regionalnog razvoja i i fondova Europske unije
Tema: 1 dan
KORAK PO KORAK DO USPJEŠNE JAVNE NABAVE U EU SUFINACIRANIM PROJEKTIMA
- Primjena DNSH („ne nanosi bitnu štetu“ eng. ”do no significant harm“ )
- Javna nabava u projektima EU fondova iz perspektive ex post kontrole
- Uredba o EU Taksonomiji za održivo financiranje
- Priprema i provedba postupaka javne nabave sufinanciranih EU sredstvima
- Prethodna analiza tržišta i eventualno prihvaćanje savjeta stručnjaka u prethodnoj analizi tržišta
- Izrada zakonite dokumentacije o nabavi (definiranje predmeta nabave, tehničkih specifikacija, uvjeta i dokaza sposobnosti te kriterija za odabir)
Tema: 2 dan
JAVNA NABAVA – PREGLED PRAKSE
- Svi izazovi i rizici kod pripreme dokumentacije o nabavi
- Dokumentacija o nabavi – primjena kriterija za odabir ponude – ekonomski najpovoljnija ponuda
- Kao dobro izvršiti pregled i ocjenu ponuda
- Žalbeni postupak
Više detalja možete pogledati u programu konferencije.
Nakon predavanja:
Nakon prvog dana predavanja vožnja motornom jahtom NADA dužine 35 metara cca 2 sata uz piće dobrodošlice na brodu. Po povratku kraći odmor i zajednička večera uz tamburaše. Napominjem da su svi obroci u cijeni kao i sve piće uz sve obroke u cijeni u neograničenim količinama, kao i svi ostali sadržaji vožnja brodom i dr.
Tijekom boravka svi sudionici mogu besplatno koristiti unutarnji grijani bazen i wellness centar.
Drugi dan nakon predavanja u 12:30 sati zajednički ručak te nakon ručka odlazak gostiju s konferencije.
KOTIZCIJA
U Cijeni kotizacije svi navedeni sadržaji kako u službenom dijelu tako i van njega te sve piće uz ručkove i večeru. Smještaj se plaća posebno i njega rezervirate direktno s hotelom ILIRIJA, naglasiti da ste sudionik konferencije u organizaciji tvrtke LURETI te imate posebne cijene smještaja.
Kontakt za smještaj
TEL:+385 (0)23 383 556 & +385 (0)23 201 393
sales@ilirijabiograd.com
Jedan polaznik 400,00 eura + PDV 25% = 500,00 eura
Tečaj ( 7.53450 ) ukupno s PDV-om 3.767,25 kn
Za 3 do 5 polaznika iz iste tvrtke popust 5%
Za više od 5 polaznika iz iste tvrtke popust 10%
Svi sudionici će dobiti prigodne poklone u skladu s podnebljem u kojem se održava konferencija.
PRIJAVE
Broj mjesta ograničen, mjesta se popunjavaju redosliijedom uplata
Prijave do popune mjesta ili zaključno s 05. listopad 2023. Iza tog datuma prijave će biti moguće ukoliko ostane slobodnih mjesta, te iza tog datuma ne mogu garantirati smještaj u hotelu.
Svi sudionici konferencije ostvaruju tijekom 2023. godine 10 % popusta na sve seminare u organizaciji tvrtke LURETI d.o.o.
KONTAKT ORGANIZATORA
Tihomir Reiter – 091 3500 655
e-mail : luretijdoo@gmail.com
Sudionici sami biraju kada dolaze, smještaj dvije noći ili jedna noć, Moguć dolazak dan ranije, ili na dan predavanja.
Smještaj rezervirate sami direktno s hotelom nakon prijave na konferenciju. Pri rezervaciji smještaja obavezno napomenuti da ste sudionici dvodnevne konferencije u organizaciji tvrtke LURETI d.o.o.
Poziv
Prijavnica u pdf-u
Program oba dana i satnica
Raspored svih događanja