WEBINAR redovito usavršavanje javna nabava
Aktualnosti i kritične točke u pripremi, pregledu i ocijeni ponuda u postupcima javne nabave
Predavač – ANĐELKO RUKELJ zamjenik predsjednice državne komisije
Koji će Vam predstaviti niz primjera iz prakse
Poštovani pozivamo Vas na ovo redovito usavršavanje u javnoj nabavi, koje organiziramo 26 .Studenog 2020. godine kao WEBINAR s početkom u 9 sati
KOTIZACIJA
1.000,00 kn + PDV 25% = 1.250,00 kn,
svaki slijedeći polaznik iz iste tvrtke/institucije popust 100,00 kn
900,00 kn + PDV 25% = 1.125,00 kn
Broj mjesta ograničen, mjesta se popunjavaju redoslijedom prijava i uplata.
Dodatni popust za 3 i više polaznika iz iste tvrtke / institucije, zvati za ponudu.
U cijeni materijali sa seminara u elektroničkom obliku.
Predavanje
Predavanje je namijenjeno javnim i sektorskim naručiteljima, specijalistima javne nabave, gospodarskim subjektima, službenicima u javnoj nabavi, svima koji donose odluke o provođenju javne nabave, te svima ostalima koji žele znati više o sustavu javne nabave i na bilo koji način dolaze u doticaj sa javnom nabavom.
Prijave
Prijaviti se možete putem ON LINE prijavnice, ili preuzeti prijavnicu i popunjenu poslati na e-mail, ili zatražite prijavnicu e-mailom.
Prijave moguće do popune mjesta ili zaključno sa 23. Studenog 2020 godine.
Prijavnica važi kao narudžbenica, popunjenom i poslanom prijavnicom prihvaćate opće uvjete sudjelovanja. Tajnost Vaših podataka je zagarantirana.
Ukoliko niste u mogućnosti iz nekog razloga poslati ON LINE prijavnicu istu možete preuzeti u objavi ili ju zatražite e- mailom. Kontakt e-mail : luretijdoo@gmail.com ili info@lureti.hr
Mobitel : 091 3500 655 Kontakt osoba Tihomir Reiter
Poziv
Prijavnica
Program webinara