Poštovani,
Pozivamo Vas na sudjelovanje na WEBINAR ON LINE redovitom usavršavanju iz Javne nabave.
Za polaznike sa certifikatom priznato 8 bodova.
„UGOVOR O JAVN0J NABAVI – IZRDA, IZMJENE I UPRAVLJANJE“
koji organiziramo 18.05.2020. Kao WEBINAR (on line seminar)
Predavačica: Katarina Depope Radman, vrsna stručnjakinja i jedna od ponajboljih predavačica u području javne nabave, ovlaštena trenerica u sustavu javne nabave, akreditirana provoditeljica projekta u dijelu pripreme, provedbe i ostvarenja postupka javne nabave.
WEBINAR
Osiguravamo kvalitetu predavanja i interakciju sa polaznicima i u ovakvom obliku seminara. Webinar radimo na ZOOM PRO platformi.
Prijave zaključno sa 17. Svibanj
Dodatni popust za 4 i više polaznika iz iste tvrtke / institucije, zvati za ponudu.
Broj mjesta ograničen, mjesta se popunjavaju redoslijedom prijava i uplata.
Kotizacija:
900,00 kn + PDV 25% = 1.125,00 kn,
svaki slijedeći polaznik iz iste tvrtke/institucije popust 100 kn
800,00 kn + PDV 25% = 1.000,00 kn
U cijeni uključeni materijali sa seminara u elektroničkom obliku.
Prijave moguće do popune mjesta ili zaključno sa 17. Svibanj 2020. ON LINE PRIJAVNICA na stranicama Tvrtke LURETI na www.lureti.hr u kategoriji kalendar seminara, klikom na naslov seminara te dalje na plavo polje prijavnica.
Ukoliko niste u mogućnosti popuniti ON LINE Prijavnicu istu možete preuzeti na našim stranicama ili zatražite e-mailom ili pozivom te će Vam ista biti poslana. Popunjenu prijavnicu poslati na jedan od navedenih e-mail adresa
Kontakt E-mail : luretijdoo@gmail.com ili info@lureti.hr ili na mobitel 091 3500 655
Kontakt osoba Tihomir Reiter
Podaci za uplatu:
LURETI d.o.o.
J.J. Strossmayera 20
31 208 Petrijevci
OIB – 74111443692
IBAN : HR 0323600001102677886 ZABA
Poziv
Prijavnica
Program seminara
Uputstva za sudjelovanje