• Naslovnica
  • Kalendar seminara
  • O nama
  • Javna nabava
    • Ovlaštenja
    • Specijalistički programi
    • Kalendar seminara
    • Zakonski propisi
    • Korisne informacije
    • Korisni linkovi
    • Predavači
  • Ostale edukacije
    • Digitalni marketing
    • Komunikacijske vještine
    • EU fondovi
    • Kontroling
    • Predavači
  • BLOG
  • Kontakt
Imate li pitanje ?
+385 (0) 91 3500 655
luretijdoo@gmail.com
info@lureti.hr
LuretiLureti
  • Naslovnica
  • Kalendar seminara
  • O nama
  • Javna nabava
    • Ovlaštenja
    • Specijalistički programi
    • Kalendar seminara
    • Zakonski propisi
    • Korisne informacije
    • Korisni linkovi
    • Predavači
  • Ostale edukacije
    • Digitalni marketing
    • Komunikacijske vještine
    • EU fondovi
    • Kontroling
    • Predavači
  • BLOG
  • Kontakt

Seminari - Edukacije

  • Početna
  • Seminari - Edukacije
  • VARAŽDIN 12. 03. 2020. – PRAKTIČNA RADIONICA S VJEŽBOM – Otvoreni postupak javne nabave kroz praksu Visokog upravnog suda

VARAŽDIN 12. 03. 2020. – PRAKTIČNA RADIONICA S VJEŽBOM – Otvoreni postupak javne nabave kroz praksu Visokog upravnog suda

Varaždin-javna-nabava-seminar-Lureti.jpg

VARAŽDIN Redovito usavršavanje u javnoj nabavi

„PRAKTIČNA RADIONICA S VJEŽBOM –

Otvoreni postupak javne nabave kroz praksu Visokog upravnog suda“

 Poštovani pozivamo Vas na ovo redovito usavršavanje u javnoj nabavi, koje organiziramo 12. OŽUJKA  2020. godine u VARAŽDINU sa početkom u 9 sati, u VARAŽDINU, u Hotelu TURIST, Aleja kralja Zvonimira 1, Priznato 8 bodova za polaznike sa certifikatom.

Novi pristup radu na redovitom usavršavanju u javnoj nabavi:

U ovih 5 godina održavanja redovitih usavršavanja u javnoj nabavi prije svega slušali smo želje i potrebe polaznika i na temelju toga napravili novi koncept radionica.

Ova praktična radionica je drugačija od ostalih klasičnih predavanja, te smo ovakve radionice održali u nekoliko gradova u Hrvatskoj i povratna informacija od polaznika je više nego odlična jer su izrazili želju da ponovno održimo upravo ovakve radionice, jer na njima dobiju više znanja, koja  na puno lakši način usvajaju te ih kasnije daleko lakše primjenjuju u svom radu, što i je cilj edukacija.

Više o praktičnoj radionici s vježbom i njen koncept:

Cijela radionica je praktični rad, na kojoj polaznici rade na konkretnim primjerima iz prakse, od početka do kraja postupka javne nabave te na ovaj način prolaze sve faze te na taj način daleko lakše i bolje savladavaju svu problematiku i usvajaju znanja koja trebaju primijeniti u praksi na svojim radnim mjestima.

Ovaj način rada od predavača traži dodatni angažman u pripremi kao i dodatni angažman organizatora oko pripreme svih materijala za rad na radionici i samim tim je kotizacija nešto viša od klasičnih seminara (100 kuna), ali isto tako daje daleko više polaznicima.

Isto tako dajemo i određene popuste na ranu prijavu kao i za više polaznika iz iste tvrtke te Vas pozivamo da iskoristite iste.

 Predavačica: Katarina Depope Radman, vrsna stručnjakinja i jedna od ponajboljih predavačica u području javne nabave, ovlaštena trenerica u sustavu javne nabave, akreditirana provoditeljica projekta u dijelu pripreme, provedbe i ostvarenja postupka javne nabave.

 PROGRAM:

Izrada dokumentacije o nabavi- najčešće pogreške u praksi

  • Pojam ”isti ili slični”- kako primijeniti?
  • Stručnjaci kao uvjet tehničke i stručne sposobnosti i kriterija za odabir ponude
  • Norme, certifikati, ocjene sukladnosti- kako ih odrediti?

Vježba- dokumentacija o nabavi

  • Izrada dokumentacije o nabavi- rad u grupama
  • vježba,
  • predavanje,

primjeri, pitanja i odgovori

Utjecaj dokumentacije o nabavi na izvršenje ugovora

  • savjeti i preporuke
  • svrha i tumačenje primjene sukladno praksi DKOM-a i VUS-a

Pregled i ocjena ponuda- najčešće pogreške u praksi (prvi dio)

  • Utvrđivanje osnova za isključenje kod stranaca
  • Što je pregovaranje?
  • Primjena članka 263. ZJN 2016
  • predavanje,

primjeri, pitanja i odgovori

Pregled i ocjena ponuda- najčešće pogreške u praksi (drugi dio)

  • svrha i tumačenje primjene sukladno praksi DKOM-a i VUS-a

Prezentiranje rezultata vježbe sa osvrtom na izradu Dokumentacije o nabavi i Zapisnika o pregledu i ocjeni ponuda kroz praksu VUS-a

  • predavanje,

primjeri, pitanja i odgovor

 KOTIZACIJA

1.100,00 kn + PDV 25% = 1.375,00 kn, 

svaki slijedeći polaznik iz iste tvrtke/institucije popust 100,00 kn

1.000,00 kn + PDV 25% = 1.250,00 kn

Na ranu prijavu do 02. Ožujka 2020. odobravamo dodatni popust od 5% uz sve ostale popust

Broj mjesta ograničen, mjesta se popunjavaju redoslijedom prijava i uplata.

Dodatni popust za 4 i više polaznika iz iste tvrtke / institucije, zvati za ponudu.

 U cijeni uključen ručak, coffee break, poklon svakom polazniku, i materijali sa seminara u elektroničkom obliku kao i svi pisani materijali koje polaznici koriste na radionici.

 Kontinuirano održavamo redovita usavršavanja u cijeloj RH pa tako i u Varaždinu. Više od 120 održanih radionica i seminara od kojih do sada 15-tak uspješno u Varaždinu.

 Predavanje je namijenjeno javnim i sektorskim naručiteljima, specijalistima javne nabave, gospodarskim subjektima, službenicima u javnoj nabavi, svima koji donose odluke o provođenju javne nabave, te svima ostalima koji žele znati više o sustavu javne nabave i na bilo koji način dolaze u doticaj sa javnom nabavom.

Prijaviti se možete putem ON LINE prijavnice, ili preuzeti prijavnicu i popunjenu poslati na e-mail, ili zatražite prijavnicu e-mailom.

Prijave moguće do popune mjesta ili zaključno sa 09. Ožujka 2020 godine.

Prijavnica važi kao narudžbenica, popunjenom i poslanom prijavnicom prihvaćate opće uvjete sudjelovanja. Tajnost Vaših podataka je zagarantirana.

Ukoliko niste u mogućnosti iz nekog razloga poslati ON LINE prijavnicu istu možete preuzeti u objavi ili ju zatražite e- mailom. Kontakt e-mail : luretijdoo@gmail.com   ili  info@lureti.hr

Mobitel : 091 3500 655  Kontakt osoba Tihomir Reiter

Poziv

Preuzimanje

Prijavnica

Preuzimanje

Program radionice-seminara

Preuzimanje [76.29 KB]

Početak

09:00

12. ožujka 2020.

Kraj

16:00

12. ožujka 2020.

Adresa

Varaždin, hotel Turist, Aleja kralja Zvonimira 1, 42000 Varaždin

Predavači

KATARINA DEPOPE RADMAN
Katarina Depope Radman

  • Share:
Prijavnica

Lureti d.o.o.

Lureti d.o.o.

+385 (0) 91 3500655

luretijdoo@gmail.com

info@lureti.hr

Pravne informacije

Osnivački akt : Odlukom osnivača od 17.10.2018.g. usvojena je Izjava o osnivanju d.o.o. koja u cijelosti zamjenjuje Izjavu o osnivanju j.d.o.o. od 15.04.2014. g.

Promjene temeljnog kapitala: Odlukom osnivača od 17.10. 2018. godine povećava se temeljni kapital sa iznosa od 10,00 kuna, za iznos od 19.990,00 kuna, na iznos od 20.000,00 kuna, gotovinskom uplatom u novcu

Trgovački sud u Osijeku, MBS : 030146615, Tt-18 / 6292-3

OIB : 74111443692

MB : 4219287

IBAN : HR 0323600001102677886  ZABA

  • Politika o postupanju s kolačićima (cookies)
  • Politika o zaštiti privatnosti

Copyright ©2014 - 2021 Lureti d.o.o. All Rights Reserved. | Design & Hosting by CMR-Hosting .

Želite biti član našeg tima ?

Ukoliko ste zainteresirani, obratite nam se.

Kontaktirajte nas
Ova web stranica koristi kolačiće (engl. Cookies) radi pružanja boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Postavke kolačića možete kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više informacija
Ukoliko se slažete sa spremanjem kolačića na vaše računalo odaberite "Prihvati"
Prihvati
Pročitaj više