• Naslovnica
  • Kalendar seminara
  • O nama
  • Javna nabava
    • Ovlaštenja
    • Specijalistički programi
    • Kalendar seminara
    • Zakonski propisi
    • Korisne informacije
    • Korisni linkovi
    • Predavači
  • Ostale edukacije
    • Digitalni marketing
    • Komunikacijske vještine
    • EU fondovi
    • Kontroling
    • Predavači
  • BLOG
  • Kontakt
Imate li pitanje ?
+385 (0) 91 3500 655
luretijdoo@gmail.com
info@lureti.hr
LuretiLureti
  • Naslovnica
  • Kalendar seminara
  • O nama
  • Javna nabava
    • Ovlaštenja
    • Specijalistički programi
    • Kalendar seminara
    • Zakonski propisi
    • Korisne informacije
    • Korisni linkovi
    • Predavači
  • Ostale edukacije
    • Digitalni marketing
    • Komunikacijske vještine
    • EU fondovi
    • Kontroling
    • Predavači
  • BLOG
  • Kontakt

Seminari - Edukacije

  • Početna
  • Seminari - Edukacije
  • DUBROVNIK 21. – 30. 01. 2020. SPECIJALISTIČKI PROGRAM IZOBRAZBE U PODRUČJU JAVNE NABAVE

DUBROVNIK 21. – 30. 01. 2020. SPECIJALISTIČKI PROGRAM IZOBRAZBE U PODRUČJU JAVNE NABAVE

Specijalistički program izobrazbe u području javne nabave

Specijalistički program izobrazbe u području javne nabave organiziramo u trajanju od 50 nastavnih sati (5 dana) u terminu 21. 22. 23. 29. i 30 Siječanj 2020. godine, u DUBROVNIKU u hotelu ADRIA, Radnička ulica 46, Dubrovnik

Cilj specijalističkog programa izobrazbe u području javne nabave:

je stjecanje certifikata javne nabave, te Vam želimo omogućiti jednostavnije savladavanje programa u Vašem gradu i Županiji, kako bi izbjegli putovanje i boravak izvan Dubrovnika što sam program čini pristupačniji za Vas polaznike, kako vremenski tako i cjenovno te naravno i sam ispit organiziramo za Vas u Dubrovniku kako ne bi morali ići u Zagreb.

Program je preduvjet za pristupanje ispitu za stjecanje certifikata u Ministarstvu gospodarstva.

Polaznici su dužni prisustvovati minimalno na 75% programa te po završetku istoga dobivaju potvrde o završenom programi izobrazbe koje im služe za prijavu i pristupanje ispitu. Termini ispita u Ministarstvu su svaki mjesec cca 4 puta, a prema dogovoru sa polaznicima ispit organiziramo u Dubrovniku.

Potvrda je važeća u naredne 3 godine u kojem polaznici mogu pristupiti ispitu.

Program se izvodi sukladno novom  zakonu o javnoj nabavi (NN 120/16) i svim pripadajućim propisima i pravilnicima, a prema nastavnom programu propisanom u pravilniku o izobrazbi u području javne nabave (NN 65/17)

Izobrazba se sastoji od usvajanja teorijskih znanja i praktičnih vježbi.

Program je namijenjen

  • svim sektorskim i javnim naručiteljima koji su obveznici javne nabave,
  • Menadžerima, direktorima, gradonačelnicima, načelnicima, pročelnicima i svim ostalim koji su odgovorni za provedbu javne nabave, Revizorima
  • Svim gospodarskim subjektima-ponuditeljima kao i svim fizičkim osobama koji smatraju da bi stjecanje certifikata u javnoj nabavi bilo im od koristi za njihove karijere.

Tvrtka Lureti svim polaznicima u cijeni kotizacije osigurava

  • Pisane i elektroničke materijale za program izobrazbe (komplet uvez novog zakona i pravilnika koje polaznici mogu koristiti na ispitu)
  • Svaki dan ručak, kavu i osvježavajuće napitke u ostalim pauzama
  • Blokove i olovke za pisanje
  • Poklon svakom polazniku
  • Izdaje potvrdu svim polaznicima koji prema pravilniku Ministarstva prisustvuju minimalno 75% predavanja, sa kojom se polaznici mogu prijaviti ispitu u Ministarstvu gospodarstva za stjecanje certifikata, ili na ispit u Dubrovniku prema želji polaznika za koji polaznici plaćaju trošak dolaska dvije djelatnice Ministarstva koje održavaju ispit, trošak se dijeli na ukupan broj polaznika te on bude cca 300-400 kuna

Predavači

Katarina Depope Radman, vrsna stručnjakina u području javne nabave, ovlaštena trenerica u sustavu javne nabave, akreditirana provoditeljica projekata u dijelu pripreme, provedbe i ostvarenja postupka javne nabave.

Vjekoslav Bagarić, Viši savjetnik specijalist za javnu nabavu i voditelj odjela javne nabave u Gradu Osijeku, dugogodišnji trener u javnoj nabavi, zadužen za najsloženije zadatke izrade i provedbe javne nabave u Gradu Osijeku

Cijena:

4.200,00 kn + PDV 25% (cijena sa PDV-om 5.250,00 kn)

Za ranu prijavu i uplatu do 10. Siječnja odobravamo dodatni popust 5 % uz sve ostale popuste

Za 3 i više polaznika iz iste tvrtke/institucije dodatni popust, nakon prijave nazvati za ponudu.

U cijeni je svaki dan ručak za polaznike i coffee break, poklon svakom polazniku, knjige zakona, i svi pripadajući materijali za praćenje izobrazbe, te svi materijali u elektroničkom obliku koji su korišteni na izobrazbi.

Broj mjesta ograničen, prijaviti se možete najkasnije do 17. Siječnja 2020. g. ili do popune mjesta. Minimalni broj polaznika za održavanje izobrazbe je 10, ukoliko se ne prijavi dovoljan broj polaznika za održavanje izobrazbe, uplaćene kotizacije se odmah vračaju polaznicima, do sada nismo imali takav slučaj pa se iskreno nadamo da će i ovaj puta biti dovoljan broj polaznika za održavanje edukacije.

Slanjem prijave prihvaćate uvjete sudjelovanja (objavljeni na web stranicama ispod prijavnice)

Te ista služi kao narudžbenica. Tajnost Vaših podataka je zagarantirana.

  • Ukoliko niste u mogućnosti iz nekog razloga poslati ON LINE prijavnicu istu možete preuzeti u objavi ili ju zatražite e- mailom. Kontakt e-mail : luretijdoo@gmail.com ili  info@lureti.hr
  • Mobitel : 091 3500 655 Kontakt osoba Tihomir Reiter

Poziv

Preuzimanje

Prijavnica

Preuzimanje

Raspored programa

Preuzimanje

Početak

08:00

21. siječnja 2020.

Kraj

15:00

30. siječnja 2020.

Adresa

Dubrovnik, Hotel ADRIA, Radnička ulica 46, 20000 Dubrovnik

Predavači

KATARINA DEPOPE RADMAN
Katarina Depope Radman

  • Share:
Prijavnica

Lureti d.o.o.

Lureti d.o.o.

+385 (0) 91 3500655

luretijdoo@gmail.com

info@lureti.hr

Pravne informacije

Osnivački akt : Odlukom osnivača od 17.10.2018.g. usvojena je Izjava o osnivanju d.o.o. koja u cijelosti zamjenjuje Izjavu o osnivanju j.d.o.o. od 15.04.2014. g.

Promjene temeljnog kapitala: Odlukom osnivača od 17.10. 2018. godine povećava se temeljni kapital sa iznosa od 10,00 kuna, za iznos od 19.990,00 kuna, na iznos od 20.000,00 kuna, gotovinskom uplatom u novcu

Trgovački sud u Osijeku, MBS : 030146615, Tt-18 / 6292-3

OIB : 74111443692

MB : 4219287

IBAN : HR 0323600001102677886  ZABA

  • Politika o postupanju s kolačićima (cookies)
  • Politika o zaštiti privatnosti

Copyright ©2014 - 2021 Lureti d.o.o. All Rights Reserved. | Design & Hosting by CMR-Hosting .

Želite biti član našeg tima ?

Ukoliko ste zainteresirani, obratite nam se.

Kontaktirajte nas
Ova web stranica koristi kolačiće (engl. Cookies) radi pružanja boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Postavke kolačića možete kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više informacija
Ukoliko se slažete sa spremanjem kolačića na vaše računalo odaberite "Prihvati"
Prihvati
Pročitaj više