• Naslovnica
  • Kalendar seminara
  • O nama
  • Javna nabava
    • Ovlaštenja
    • Specijalistički programi
    • Kalendar seminara
    • Zakonski propisi
    • Korisne informacije
    • Korisni linkovi
    • Predavači
  • Ostale edukacije
    • Digitalni marketing
    • Komunikacijske vještine
    • EU fondovi
    • Kontroling
    • Predavači
  • BLOG
  • Kontakt
Imate li pitanje ?
+385 (0) 91 3500 655
luretijdoo@gmail.com
info@lureti.hr
LuretiLureti
  • Naslovnica
  • Kalendar seminara
  • O nama
  • Javna nabava
    • Ovlaštenja
    • Specijalistički programi
    • Kalendar seminara
    • Zakonski propisi
    • Korisne informacije
    • Korisni linkovi
    • Predavači
  • Ostale edukacije
    • Digitalni marketing
    • Komunikacijske vještine
    • EU fondovi
    • Kontroling
    • Predavači
  • BLOG
  • Kontakt

Predavači

  • Početna
  • Predavači

Katarina Depope Radman, dipl. iur., stručna osoba sukladno članak 41. stavak 2. pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN, broj 65/2017).
Trenutno radi kao nacionalni stručnjak za javnu nabavu pri projektima koje provodi Council of Europe Developmet Bank (CEB) i samostalni konzultant za jedinice lokalne (područne) samouprave. Uspješno je završila obuku kao jedan od pet nacionalnih trenera javne nabave u organizaciji IPA Višekorisničkog projekta u ITC/ILO u Torinu, te kao suradnik sudjelovala u procesu prilagodbe 6 modula priručnika javne nabave OECD/SIGME nacionalnom zakonodavstvu. Kao trener u sustavu javne nabave, redoviti je predavač u specijalističkom programu izobrazbe u području javne nabave pri nekoliko različitih institucija te je gost predavač na raznim seminarima, radionicama i konferencijama na temu javne nabave. Autorica je više stručnih članaka u stručnim časopisima i koautor knjige.

ROBERT UREK, stručna osoba sukladno članak 41. stavak 2. pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN, broj 65/2017). Diplomirao je na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Rijeci. U posljednjih deset godina sudjeluje u organiziranju i rukovođenju postupcima javne nabave. Trenutno je zaposlen u Primorsko-goranskoj županiji, na radnom mjestu Voditelj pododsjeka za javnu nabavu pri čemu aktivno prati i provodi pravnu regulativu iz područja javne nabave.

S ciljem kontinuirane izobrazbe sudjelovao je na brojnim savjetovanjima, predavanjima i usavršavanjima iz područja Javne nabave u praksi organiziranim od strane Uprave za sustav javne nabave Ministarstva gospodarstva, Hrvatske gospodarske komore, te Upravnog prava i pravne zaštite u Europskoj zajednici organiziranih na Pravnom fakultetu Sveučilišta u Rijeci (Upravno i Europsko pravo/ javna nabava). U sklopu poslova iz svog djelokruga pretežito obavlja poslove pripreme i provedbe javne nabave roba, radova i usluga, uz sudjelovanje pri izradi Plana nabave, pripreme dokumentacije o nabavi, odabira postupaka i načina nabave, izrađuje zapisnike, odluke i ugovore o javnoj nabavi, objavljuje objave u EOJN RH, vodi evidencije i izvještavanje, te vodi postupke po izjavljenim žalbama. Specijalist je za javnu nabavu prema završenom specijalističkom programu izobrazbe u području javne nabave (potvrda Ministarstva gospodarstva, rada i poduzetništva od 20. listopada 2009. godine i certifikat u području javne nabave, Ministarstva gospodarstva od 23. siječnja 2015. godine), a kao polaznik modula Ureda za javnu nabavu stekao je certifikat trenera javne nabave.

Zlatko Hosu, dipl. Iur – stručna osoba sukladno 41. stavak 2. pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN, broj 65/2017). Završio je specijalizirani program za trenere u sustavu javne nabave i posjeduje važeći certifikat iz područja javne nabave. Vodi se u registru trenera javne nabave pri Ministarstvu gospodarstva. Radi kao viši savjetnik za javnu nabavu u Službi za javnu nabavu u Osječko – baranjskoj županiji Stalni je predavač na specijalističkom programu izobrazbe, seminarima te radionicama iz područja javne nabave.

Nada Gunjača, dipl. iur., stručna osoba sukladno 41. stavak 2. pravilnika o izobrazbi u području javne nabave (NN, broj 65/2017). Zaposlena u Gradu Rijeci kao voditeljica Ureda za financijsko upravljanje i kontrole. Ima završen specijalistički program izobrazbe u području javne nabave i važeći certifikat te završen program izobrazbe „Trening trenera“. Tijekom 2012. godine pohađala je program “Training in Public Procurement in the Western Balkans and Turkey“, u sklopu EU IPA projekta u cilju uspostave i nadogradnje učinkovitih i održivih nacionalnih sustava treninga o javnoj nabavi. U pripremi i provedbi postupaka javne nabave sudjeluje od početka reguliranja područja javne nabave u Republici Hrvatskoj. Sudionica je brojnih stručnih seminara, u organizaciji domaćih i inozemnih organizatora, iz područja javne nabave i javno-privatnog partnerstva. Redoviti je predavač u Specijalističkom programu izobrazbe u području javne nabave te na raznim seminarima i vježbama na temu javne nabave. Koautorica je tri priručnika i jednog članka iz područja javne nabave.

VLASTA LINIĆ, – diplomirana je pravnica i specijalistica marketing menadžmenta s dodatnim obrazovanjem u nastavničkoj stuci. Specijalista je i licencirani trener javne nabave s višegodišnjim iskustvom u održavanju programa izobrazbe i usavršavanja u području javne nabave. Niz godina radila je na provedbi javnih nabava građevinskih radova i usluga. Koautor je knjige Priprema i realizacija investicija u javnoj nabavi i dopuna iste. Zaposlena je na poslovima Ravnateljice za zaštitu i očuvanje kulturnih dobara Grada Rijeke. Voditelj je i član projektnih timova infrastrukturnih projekata u kulturi, financiranih EU sredstvima te radi na njihovoj pripremi i provedbi.

VJEKOSLAV BAGARIĆ, – viši savjetnik specijalist, Pomoćnik pročelnika, U Gradu Osijeku

Trener u javnoj nabavi sa dugogodišnjim iskustvom
Obavlja najsloženije zadatke izrade i provedbe općih i drugih akata, strategije i programa iz područja nabave. Vođenje projekata, pružanje savjeta i stručne pomoć službenicima i dužnosnicima u rješavanju složenih zadataka iz navedenog područja.
Proučava najsloženija pitanja iz područja javne nabave, prati propise iz područja javne nabave. Zadužen za komunikaciju s Upravom za sustav javne nabave te zastupa Grad Osijek u sporovima pred Državnom komisijom za kontrolu postupaka javne nabave.

SANJA KOLIĆ, – stručni savjetnik za računovodstvo i financije.

S dugogodišnjom praksom u Javnoj nabavi te nešto više od 3 godine trenerica u sustavu javne nabave. Trenutno zaposlena u Javnoj ustanovi Lučka uprava Vukovar.

 

 

 

 

 

Ana Blažičević MAG. IUR.

Voditelj službe – Ured za provjeru nabave II, Središnja agencija za ugovaranje i financiranje programa i projekata  EU ( SAFU).

Upravljanje radom službe, davanje uputa za obavljanje poslova te nadzor obavljanja prethodnih provjera dokumentacija o nabavi korisnika bespovratnih sredstava (ex ante pregled dokumentacija o nabavi) savjetovanje, održavanje edukacija i dr.

Pravosudni ispit, certifikat javne nabave.

 

Saša Smolčić mag. oec.

Voditelj službe – Ured za provjeru nabave I, Središnja agencija za ugovaranje i financiranje programa i projekata  EU ( SAFU).

Upravljanje radom Službe, davanje uputa za obavljanje poslova te nadzor obavljanja prethodnih provjera i preporuka za poboljšanje dokumentacija o nabavi Korisnika bespovratnih sredstava (ex ante pregled dokumentacija o nabavi). Davanje uputa za obavljanje poslova te nadzor obavljanja naknadnih provjera provedenih postupaka javne nabave (ex post pregled). Kreiranje prakse ureda vezano za ex ante i ex post preglede nabava.

Savjetovanje drugih jedinica SAFU-a i korisnika, te održavanje edukacija.

Ena Knežević

VODITELJICA SLUŽBE U UREDU ZA PRAVNE POSLOVE I UTVRĐIVANJE NEPRAVILNOSTI SREDIŠNJA AGENCIJA ZA FINANCIRANJE I UGOVARANJE PROGRAMA I PROJEKTA EUROPSKE UNIJE (SAFU)

  • rukovodstvo radom Službe
  • obavljanje najsloženijih poslova iz djelokruga Službe i Ureda
  • koordinacija i organizacija poslova utvrđivanja nepravilnosti koje se odnose na provedbu postupaka nabave unutar djelokruga Službe i Ureda
  • usklađivanje prakse Službe vezano za utvrđivanje nepravilnosti koje se odnose na provedbu postupaka nabave unutar djelokruga Službe i Ureda
  • priprema internih procedura i metodologija Službe, obavljanje svih horizontalnih poslova
  • praćenje zakonske regulative uz provedbu postupaka nabave i ostale zakonske regulative iz nadležnosti rada Službe i Ureda
  • priprema očitovanja na revizijske nalaze vezano za provedbu postupaka nabave
  • komunikacija s Upravljačkim tijelom te drugim relevantnim institucijama vezano uz upute o postupanju tijela u sustavu upravljanja i kontrole
  • održavanje edukacija korisnicima bespovratnih sredstava vezano za provedbu postupaka nabave.

Prtatite nas na FB

Facebook Pagelike Widget

Lureti d.o.o.

Lureti d.o.o.

+385 (0) 91 3500655

luretijdoo@gmail.com

info@lureti.hr

Pravne informacije

Osnivački akt : Odlukom osnivača od 17.10.2018.g. usvojena je Izjava o osnivanju d.o.o. koja u cijelosti zamjenjuje Izjavu o osnivanju j.d.o.o. od 15.04.2014. g.

Promjene temeljnog kapitala: Odlukom osnivača od 17.10. 2018. godine povećava se temeljni kapital sa iznosa od 10,00 kuna, za iznos od 19.990,00 kuna, na iznos od 20.000,00 kuna, gotovinskom uplatom u novcu

Trgovački sud u Osijeku, MBS : 030146615, Tt-18 / 6292-3

OIB : 74111443692

MB : 4219287

IBAN : HR 0323600001102677886  ZABA

  • Politika o postupanju s kolačićima (cookies)
  • Politika o zaštiti privatnosti

Copyright ©2014 - 2021 Lureti d.o.o. All Rights Reserved. | Design & Hosting by CMR-Hosting .

Želite biti član našeg tima ?

Ukoliko ste zainteresirani, obratite nam se.

Kontaktirajte nas
Ova web stranica koristi kolačiće (engl. Cookies) radi pružanja boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Postavke kolačića možete kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više informacija
Ukoliko se slažete sa spremanjem kolačića na vaše računalo odaberite "Prihvati"
Prihvati
Pročitaj više