ZAGREB JAVNA NABAVA REDOVITO USAVRŠAVANJE
„Javna nabava u EU projektima s najčešćim nepravilnostima“
Poziv na redovito usavršavanje u Javnoj nabavi, priznato 8 bodova
Koje organiziramo 22. SVIBANJ 2025. godine, sa početkom u 9 sati u ZAGREBU,
Kraš Auditorium, Ravnice 48, 10 000 Zagreb
PREDAVAČICA:
SAŠA SMOLČIĆ – Pogledaj životopis https://lureti.hr/predavaci/
KOTIZACIJA
Dodatni popust 5% za 3 i više polaznika iz iste tvrtke / institucije
210,00 eura + PDV 25% = 262,50 eura
svaki slijedeći polaznik iz iste tvrtke/institucije popust 10 eura
200,00 eura + PDV 25% = 250,00 eura
U cijeni uključen ručak, coffee break, poklon svakom polazniku, i materijali sa seminara u elektroničkom obliku.
Broj mjesta ograničen, mjesta se popunjavaju redoslijedom uplata.
Predavanje je namijenjeno javnim i sektorskim naručiteljima, specijalistima javne nabave, gospodarskim subjektima, službenicima u javnoj nabavi, svima koji donose odluke o provođenju javne nabave, te svima ostalima koji žele znati više o sustavu javne nabave i na bilo koji način dolaze u doticaj sa javnom nabavom.
Prijave
Prijaviti se možete putem ON LINE prijavnice, ili preuzeti prijavnicu i popunjenu poslati na e-mail, ili zatražite prijavnicu e-mailom.
Prijave moguće do popune mjesta ili zaključno sa 16. SVIBANJ 2025 godine.
Prijavnica važi kao narudžbenica, popunjenom i poslanom prijavnicom prihvaćate opće uvjete sudjelovanja. Tajnost Vaših podataka je zagarantirana.
Prema uvjetima sudjelovanja koji su objavljeni u kategoriji prijavnica, odustati bez naplate kotizacije možete do 5 dana prije održavanja, u protivnom će Vam biti naplaćena cijela kotizacija
Ukoliko niste u mogućnosti iz nekog razloga poslati ON LINE prijavnicu istu možete preuzeti u objavi ili ju zatražite e- mailom. Kontakt e-mail : luretijdoo@gmail.com ili info@lureti.hr
Mobitel : 091 3500 655 Kontakt osoba Tihomir Reiter
Poziv
Prijavnica u pdf-u
Program seminara i satnica