• Naslovnica
  • Kalendar seminara
  • O nama
  • Javna nabava
    • Ovlaštenja
    • Specijalistički programi
    • Kalendar seminara
    • Zakonski propisi
    • Korisne informacije
    • Korisni linkovi
    • Predavači
  • Ostale edukacije
    • Digitalni marketing
    • Komunikacijske vještine
    • EU fondovi
    • Kontroling
    • Predavači
  • BLOG
  • Kontakt
Imate li pitanje ?
+385 (0) 91 3500 655
luretijdoo@gmail.com
info@lureti.hr
LuretiLureti
  • Naslovnica
  • Kalendar seminara
  • O nama
  • Javna nabava
    • Ovlaštenja
    • Specijalistički programi
    • Kalendar seminara
    • Zakonski propisi
    • Korisne informacije
    • Korisni linkovi
    • Predavači
  • Ostale edukacije
    • Digitalni marketing
    • Komunikacijske vještine
    • EU fondovi
    • Kontroling
    • Predavači
  • BLOG
  • Kontakt

Seminari - Edukacije

  • Početna
  • Seminari - Edukacije
  • BIOGRAD NA MORU 27. i 28.03.2025. – 9. KONFERENCIJA JAVNA NABAVA

BIOGRAD NA MORU 27. i 28.03.2025. – 9. KONFERENCIJA JAVNA NABAVA

Lureti-konferencija-javna-nabava-biograd-na-moru-hotel-ilirija

KONFERENCIJA JAVNA NABAVA Biograd na Moru Hotel ILIRIJA

KONFERENCIJA JAVNA NABAVA AKTUALNOSTI U PODRUČJU JAVNE NABAVE 

Pozivamo Vas na 9. po redu dvodnevnu konferenciju koju održavamo dana 27. i 28. OŽUJKA 2025 godine u Hotelu ILIRIJA Biograd na Moru

Konferencija se sastoji od dva dijela, predavanja (priznato 12 bodova za polaznike koji posjeduju certifikat javne nabave, te bogatog sadržaja izvan službenog dijela, raspored svih događanja u nastavku.

Napomena u cijeni kotizacije kao i svaki puta do sada su svi troškovi tako da kad usporedimo ostale ovakve događaje smo najpovoljniji ( svi ručkovi, večere, open bar uz svaki obrok s posebnim open barom uz zajedničku večeru za vrijeme cijelog trajanja. Izlet jahtom NADA u trajanju od cca 2 i pola sata s pićem dobrodošlice. Svi koji dolaze dan ranije 26.03. započinju s večerom koja je također u cijeni s open barom.

Samo smještaj rezervirate i plaćate direktno hotelu za ovo priliku s hotelom su dogovorene niže cijene smještaja za sudionike konferencije (detalji o smještaju na kraju objave)

CILJ je razmijeniti iskustva s ostalim sudionicima kako bi bili još učinkovitiji u provedbi svojih postupaka javne nabave, te nastavili suradnju s istima.

Registracija sudionika i preuzimanje materijala 8:00 – 8:30 sati

Prvi dan predavanje od 8:30 do 15:45 sati

Drugi dan od 9:00 do 12:30 sati.

Predavači i teme predavanja

PRVI DAN 8 SATI

8:30 – 10:00 „ Utjecaj zakonodavnih izmjena u području gradnje na javnu nabavu  Radova i povezanih usluga“

PREDAVAČ: Zlatko Hosu: pročelnik za javnu nabavu u Osječko-baranjskoj županiji, dugogodišnje iskustvo u javnoj nabavi, trener u sustavu

10:00 – 10:15 Coffee break

10:15 – 11:45 „ Zelena javna nabava kao obveza i/ili dobrovoljni alat Naručitelja

PREDAVAČ: Katarina Depope Radman: vrsna stručnjakinja u javnoj nabavi s dugogodišnjim iskustvom u Javnoj nabavi, trenerica i konzultantica više od 15 godina.

11:45 – 12:30 RUČAK

12:30 – 15:30 „ Sinergija u javnoj nabavi: učinkoviti timovi“

PREDAVAČ: prof. dr. sc. Ljerka König Sedlan, profesorice na ekonomskom fakultetu u Osijeku, na Katedri za menadžment, organizaciju i poduzetništvo, a predaje kolegije Vještine javnog nastupa i Poslovno pregovaranje, Glavna područja istraživanja su joj poslovna komunikacija, razvijanje poduzetničkog ponašanja, metodologija poduzetničkog obrazovanja, vještine poslovnog pregovaranja, govorničke vještine i odnosi s javnošću

 DRUGI DAN 4 SATA

9:00 – 10:30 „ Oslanjanje na sposobnost drugog gospodarskog subjekta- primjeri i tumačenja iz perspektive ex post provjere”

PREDAVAČ: Ena Knežević ( SAFU) 

10:30 – 11:00 Coffee break

11:00 – 12:30 „Javna nabava inovativnih rješenja“

PREDAVAČ: Katarina Depope Radman: vrsna stručnjakinja u javnoj nabavi s dugogodišnjim iskustvom u Javnoj nabavi, trenerica i konzultantica više od 15 godina.

                                                      Nakon predavanja:

Nakon prvog dana predavanja izlet jahtom NADA po Zadarskom akvatoriju uz piće dobrodošlice na brodu. Po povratku kraći odmor i zajednička večera. U cijeni u oba dana svi ručkovi, večere i coffee brekovi kao i sve piće uz sve obroke, izlet brodom i dr.

Nagradna igra s vrijednim nagradama, više puta 2 noćenja za 2 osobe u nekoliko hotela u Hrvatskoj

Tijekom boravka svi sudionici mogu besplatno koristiti unutarnji grijani bazen i wellness centar ,kao i sve ostale zabavne sadržaje

Drugi dan nakon predavanja u 12:30 sati zajednički ručak te nakon ručka odlazak gostiju s konferencije.

KOTIZCIJA I PRIJAVE

Dodatni popust 5 % za 3-5 osoba, za više od 5 osoba popust 10% za uplate do 12.03.2025.

460,00 eura + PDV 25% = 575,00 eura

TRENUTNO JOŠ IMA MJESTA TE PRIJAVE PRIMAMO PO OVIM UVJETIMA ZAKLJUČNO S 14.03.2025.

PRIJAVA I UPLATA NAKON 14.03.2025. je moguća samo ako ima mjesta kako na konferenciji tako i u hotelu. Tada je cijena nešto viša u odnosu na gore navedenu i iznosi 

490,00 eura + PDV 25% = 612,50 eura

U Cijeni kotizacije svi navedeni sadržaji kako u službenom dijelu tako i izvan njega te sve piće uz ručkove i večere. Izlet jahtom NADA s pićem dobrodošlice, zajednička večera. Svi koji dolaze 26.03.2025. započinju boravak s večerom koja je također u cijeni. Kao što je objašnjeno na početku objave.

Broj mjesta ograničen, mjesta se popunjavaju redosliijedom uplata

Cijena smještaja

Nova pravila u hotelu, smještaj se plaća na bazi sobe bez obzira da li jedna osoba ili dvije u sobi po posebno dogovorenoj nižoj cijeni za ovu konferenciju i iznosi 105,00 eura, tako da za dvije osobe u sobi je cijena stvarno popularna (52,50 po osobi)

Doplata 20,00 eura za morsku stranu po sobi

Smještaj se plaća posebno i njega rezervirate direktno s hotelom ILIRIJA

LINK ZA DIREKTNU REZERVACIJU s kojim ćete dobiti niže dogovorene cijene

https://tinyurl.com/yz6x89x7

Kontakt u hotelu za smještaj

TEL:+385 (0)23 383 556

Svi sudionici će dobiti prigodne poklone u skladu s podnebljem u kojem se održava konferencija. Kao i do sada učini ćemo sve kako bi Vaš boravak i sudjelovanje na 9. po redu konferenciji bili uspješni, korisni i u skladu s vašim očekivanjima.

Svi sudionici konferencije ostvaruju u tijeku 2025. godine 10 % popusta na sva redovita usavršavanja organizaciji tvrtke LURETI d.o.o.

KONTAKT ORGANIZATORA

Tihomir Reiter – 091 3500 655

e-mail : luretijdoo@gmail.com

Sudionici sami biraju kada dolaze, smještaj dvije noći ili jedna noć, Moguć dolazak dan ranije, ili na dan predavanja.

SPONZORI I PARTNERI KONFERENCIJE

Poziv

Preuzimanje

Prijavnica u pdf-u

Preuzimanje

Program konferencije predavanje

Preuzimanje [66.99 KB]

 

 

Početak

08:30

27. ožujka 2025.

Kraj

12:30

28. ožujka 2025.

Adresa

Biograd na moru, Hotel Ilirija, Ul. Tina Ujevića 7, 23 210 Biograd na moru

Predavači

KATARINA DEPOPE RADMAN
Katarina Depope Radman

zlatko
Zlatko Hosu

Ljerka Konig Sedlan – Predavač Lureti d.o.o
Ljerka Konig Sedlan

  • Share:
Prijavnica

Lureti d.o.o.

Lureti d.o.o.

+385 (0) 91 3500655

luretijdoo@gmail.com

info@lureti.hr

Pravne informacije

Osnivački akt : Odlukom osnivača od 17.10.2018.g. usvojena je Izjava o osnivanju d.o.o. koja u cijelosti zamjenjuje Izjavu o osnivanju j.d.o.o. od 15.04.2014. g.

Promjene temeljnog kapitala: Odlukom osnivača od 17.10. 2018. godine povećava se temeljni kapital sa iznosa od 10,00 kuna, za iznos od 19.990,00 kuna, na iznos od 20.000,00 kuna, gotovinskom uplatom u novcu

Trgovački sud u Osijeku, MBS : 030146615, Tt-18 / 6292-3

OIB : 74111443692

MB : 4219287

IBAN : HR 0323600001102677886  ZABA

  • Politika o postupanju s kolačićima (cookies)
  • Politika o zaštiti privatnosti

Copyright ©2014 - 2021 Lureti d.o.o. All Rights Reserved. | Design & Hosting by CMR-Hosting .

Želite biti član našeg tima ?

Ukoliko ste zainteresirani, obratite nam se.

Kontaktirajte nas
Ova web stranica koristi kolačiće (engl. Cookies) radi pružanja boljeg korisničkog iskustva i funkcionalnosti. Postavke kolačića možete kontrolirati i konfigurirati u vašem web pregledniku. Više informacija
Ukoliko se slažete sa spremanjem kolačića na vaše računalo odaberite "Prihvati"
Prihvati
Pročitaj više